7. februar 2011

På trolljakt

29.oktober var det premierekveld, og da var jeg så klart til stede på Ørsta kino for å se den.

7.november kom noen venner på besøk hit til Volda, og hva gjorde vi da? Jo, vi stakk på kino og så den samme filmen jeg hadde sett 9 dager tidligere. (hvis du vil lese om det, sjekk LØRDAGSKVELDSBESØK)

Månedene har kommet og gått, og nå er det blitt 2011, og på den sjuende dagen i februar har den ankommet DVD-hyllene: Trolljegeren! Og da mener jeg ikke bare DVD-hyllene på butikken, men også min egen samling.


Da jeg tidligere i dag fikk høre at Trolljegeren var sluppet på DVD, tok jeg beina fatt og satte kursen mot Rema. Etter 10 minutters gange og etter å ha blitt 99 kroner fattigere, sto jeg der med den i hendene. Gleder meg til å se den seinere i kveld. Men først må man gjøre som studenter skal gjøre: lese, trene, vaske klær og spise. Trollparty tonight!


Ikke sett Trolljegeren? Da syns jeg du bør gjøre det. Les anmeldelser her:
Filmpolitiet
Filmmagasinet
Dagsavisen
Bergens Tidende

Eller kanskje du har sett den? Hva syns du om filmen? 
    Leave me a comment!

Ingen kommentarer: