25. mai 2011

Ti topper

For noen dager siden, mens jeg fortsatt satt dypt inni lesemodus og lengtet etter sommerferie, fikk jeg en god idé. Vanligvis sier jeg alltid før sommerferien at jeg skal gå mye på fjellet i ferien, og så ender jeg med å gå på den samme toppen (Høgkubben på Emblemsfjellet) hele tiden. Litt ensformig (men en veldig fin liten topp da). Nå har jeg laget en liste over ti topper jeg MÅ komme meg opp på i løpet av sommeren, og jeg begynner i dag. Sju av ti topper er relativt enkle turer, men veldig flotte likevel. De tre siste er litt mer krevende, men så absolutt overkommelige.

Bare å gi beskjed om du vil være med på tur. Alltid kjekkere å gå ilag med noen enn alene.

HER ER LISTA:

Foto: Andreas Vartdal

2 kommentarer:

Sunniva sa...

Woho! E vil vær me på Jønshorn, Middagsfjellet eller Lauparen :D

Linn sa...

Ej e gjerne med på fjelltur! Hvilketsomhelst fjell. Planen min for ferien e å bli fjellgeit.