4. februar 2011

I looked in the mailbox, and what did I see...?

Jeg trodde virkelig ikke dette skulle skje, men joda, her er et innlegg om klær(!). Nei, jeg har ikke tenkt å bli moteblogger, MEN denne t-skjorta syns jeg var verdt å nevne.
For to dager siden bestilte jeg t-skjorte fra PROBAT, og i dag lå den i postkassa. Joy! Hva som er så bra med den? Se selv:



Selv om det ikke er jul lenger, går det an å hedre vår alles kjære hovmester. Veldig fornøyd med kjøpet. Den er så klart allerede i bruk.

3 kommentarer:

maria sa...

hahaha, e ser deg for meg! :D

Merethe M sa...

Genial skjorte!!! :D

Anonym sa...

Hadde egentlig mest lyst på den "Vart du skræmt no?", men vakje i min størrelse der (nesten alt va utsolgt). Tenke ej ska kjøpe den når den kjem inn igjen. Men hovmesteren e jo så klart et naturlig valg det også