1. mai 2011

På an igjen

Påskeferien er slutt, konserten med Sufjan Stevens i Grieghallen er slutt og et to ukers opphold hjemme i Ålesund går mot slutten. Neste på programmet: Eksamenslesing! Hurra, jeg gleder meg til å sitte timesvis på lesesalen i en måned nå. Det er ikke noe annet jeg heller ønsker meg enn akkurat det. Jeg har i alle fall ikke lyst å bare gjøre alt annet. Og jeg har så klart ikke lyst å være ute og gjøre mye gøy i vårsola. Neida, jeg er sykt gira på eksamenslesing........


Prøver i alle fall å overbevise meg selv om det. Funker ikke helt, dessverre. Jaja, det får gå som det går. Snart sommer!

Og til dem som vil høre om påskeferie, Sufjan Stevens osv (hvis noen leser dette), så skal jeg prøve å få skrevet et innlegg om disse to ukene så fort som mulig. Ser ikke bort ifra at bloggskriving blir mye mer fristende enn eksamenslesing. Alt er egentlig gøyere enn lesing, til og med vasking av leilighet.

Ingen kommentarer: