28. februar 2011

Oi, oi, oi

er det lenge siden sist, ja. Faktisk en hel uke. Oi oi oi, dette er for dårlig. Siste uken har det nok skjedd lite siden jeg ikke har blogget noe. Eller...

Litt ironi fra min side (for deg som ikke skjønte det). Forstår ikke helt de bloggerne som legger ut minimum ett innlegg om dagen. Har dere litt vel mye fritid? Eller er det et fast punkt på timeplanen hver dag hvor det står "blogging"? Hvis noen syns det blir vel lenge mellom mine blogginnlegg (om noen i det hele tatt gidder å følge med), så skyldes det da at jeg ikke har noe fast bloggetidspunkt. Sånn som for eksempel nå fikk jeg lyst å skrive noe, og derfor er det du sitter og leser dette. Not very complicated.

Men når jeg først er i gang, kan jeg jo nevne litt hva som har skjedd siden sist.
1. Praksis betyr lange dager med idemyldring, research, filming og redigering. Gøy!



2. Onsdag var det konsert med Kråkesølv på Rokken. Genialt bra konsert!...men måtte dessverre gå noen få sanger før det var slutt. Årsak? Trøtt (les punkt 1)


3. Torsdag var det VOKS-møte. Gikk også overraskende tidlig hjem derifra. Årsak? Nei, nå gidder jeg ikke gjenta meg selv.

4. Fredag kom Beate på besøk. Veldig hyggelig! Det ble en chill helg; åpen hybel i Pølsehuset på fredagskvelden, stand-up-show på Rokken lørdag kveld og ellers gikk tida med til å se på ski-VM. Great success!


I dag var det på 'an igjen med ny jobbeuke, men denne uka er jeg fotograf (ikke reporter, hvis noen lurte på hva alternativet er).

Noen innspill på hva som bør gjøres for å bevare et sentrum? 
(f.eks. Volda eller Ørsta, som begge opplever at butikkene heller vil inn på kjøpesentrene enn være i gatene)

Hvis noen ser dette innlegget, så ikke nøl med å svare. KOMMENTER!


...og sorry for litt rotete innlegg. Ble lite korrekturlesing og planlegging av layout nå. Glem forresten ikke å sjekke ut   NÆRNETT

Ingen kommentarer: