28. november 2010

Nytt design...work in progress

Fant plutselig ut at jeg ikke var fornøyd med designet på bloggen min, så som du sikkert har merket har det skjedd litt forandringer. Grunnen til endringene er fordi jeg syntes den bakgrunnen jeg hadde var så mørk og trist. Resultatet: Lyst og fint, men fortsatt litt grønt (ja, glad i grønnfarge)

I overskrifta står det work in progress, altså at jeg ikke er helt ferdig med designjobbinga. For eksempel er jeg ikke helt fornøyd med headeren (den oppe på toppen der). Bildet er altfor kornete. Skal prøve å få fiksa til et litt bedre bilde snarest mulig.

2 kommentarer:

maria sa...

du e sykt kul! og e likte at det va lysere design:)

Anonym sa...

Takk :P Du ekje så verst du heller (mildt sagt)
Ej vurderte å skrive i innlegget at folk kan komme med forslag til endringa i design, men he funne ut at ej ska kjøre diktatorisk på bloggen. Så da blir det slik. Bra det falle i smak :)