7. november 2010

Lørdagskveldsbesøk

Ja, bildet er redigert. Framhever linselusa litt (hehe)
Dagen i dag (6.november altså) var rolig til de grader. Jeg gjorde så og si ingenting, men heldigvis var kvelden noe annerledes. Mine gode venner Kristine, Ingvild og Finn-Idar kom på besøk til oss i gjengen som bor i Volda (Maria og meg), og vi gjorde litt av hvert.

Bak fra venstre: Finn-Idag og Kristine
Foran fra venstre: Meg, Ingvild og Maria
Først ut på programmet var filmen Trolljegeren på kino. Fy søren, for en heftig film. Jeg var på kino på premieren også, og at jeg ser den to ganger på kino sier vel tydelig min mening om filmen. I dag var forresten den store kinodagen, så da var det halv pris på billetten (som sunnmøring takker man lett ja til slikt).

Trollfilm i Ørsta ble etterfulgt av kinarestaurant i Volda. Samtlige bestilte kylling, men Finn-Idar var så kreativ at han valgte heller karrikylling framfor innbakt kylling. Nok om fugler i frityr, og over til noe annet. Menyer på kinarestauranter er alltid moro, for der kan det stå mye rart. Nå skal Landscape i Volda faktisk få litt skryt, for det stod svært lite feil i menyen. MEN, å skrive "til behør" er litt gøy da (merk: orddeling --> kontrast mot den evig lange overskriften i innlegget).

Kvelden ble avsluttet med avslapning i leiligheten min, og jammen meg rakk vi en liten fotoshoot også før gjestene satte kursen hjem mot Ålesund. Gadd ikke legge inn sykt mange bilder i artikkelen, så da ble det en kollasj denne gangen.

Fra venstre (på hvert bilde): Ingvild, Maria, Kristine

Kveldens sitat: 
- Siv Jensen er dødshot! (humoristisk fra min side)
- Ja. Er ho singel? (svaret fra Kristine)

2 kommentarer:

Therese sa...

Dokke mangla mej!
Tufs å ej også va på kino å såg den i går. Fantaaaastisk film altså :D

Boggus sa...

Trolljegeren er AMAZING! :D
Høres ut som om dere hadde en fantastisk aften ; D