4. april 2011

Praksispause

Da praksisen braket løs, hadde jeg et håp om at jeg ville klare å blogge ganske ofte om hva som foregikk i redaksjonen. Men klarte jeg det? At mitt forrige innlegg ble skrevet 11.mars sier vel sitt. Nei, praksis har vært mer arbeid enn jeg trodde det skulle være (og vi er fortsatt ikke ferdig). Men nå skal jeg har kveldsvakter en hel uke, så da slipper jeg heldigvis å stå opp klokka sju hver dag. Kanskje jeg kan oppdatere bloggen før jeg begynner på jobb om dagene, eller så kan jeg skrive litt innimellom når det er lite som skjer på Søre Sunnmøre.

Kommer snart tilbake med mer om de to siste ukene fra praksisen. Gleder meg forresten veldig til påske. Skal bli kjekt være i Ålesund mer enn bare en dag. Da blir det avslapning og eksamenslesing. Ja, det er faktisk snart eksamen også. Dette halvåret går helt sykt fort. Og med det sier jeg takk for meg for denne gang

Ingen kommentarer: