14. november 2010

Stem stem stem

Ikke glem å bruke avstemning ute på høyrekanten her        --->  --->  --->

Ok, denne uka var det et litt kjedelig spørsmål, jeg skal si meg enig i det. MEN kan du som leser har forslag til spørsmål? Hva bør stå på neste ukes avstemning? Kan gjerne være noe aktuelt fra nyhetene eller lignende, samtidig som jeg er åpen for alt annet også.

Legg igjen en kommentar med ditt spørsmål, så blir det kanskje neste ukes avstemning. (hvis ikke i første omgang, så kanskje jeg bruker det senere)

Legg gjerne også inn en kommentar om noe jeg bør ha på bloggen. Tenker hele tida på hva som kan forbedres eller utvides. Nye tilleggsider kanskje? Leave a comment!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Trodde du det var em spennende kommentar her nå? Lurte deg! (ja, for du gikk inn på artikkelen kun fordi det sto at det var en kommentar her)

MEN når du først er her, legg igjen en kommentar med hva som helst, ELLER kom med et forslag om hva jeg bør ha som neste ukes avstemning! Hurra

Linn sa...

Blitt skikkelig bra bloggen din no :)

Kanskje du kan spør om folk har komt julestemning(kanskje litt tidlig), eller om dei skal se den nyeste Harry Potter filmen.

Anonym sa...

Harry Potter-filmen e jo et godt forslag. Veldig aktuelt :)

Anders sa...

Lika bloggen din :)

Du kan ha som spørsmål: Hva synes du om de voldsomme reaksjonene knyttet til NRK-programmet "Trekant" :P

Alt1: Overdrevet
Alt2: Forståelig
Alt3: Ingen mening om saken

Hehe.. :)